Ipsos kjøper BrandBooster fra Metro Branding Ipsos AS og Metro Branding AS har inngått en avtale hvor Ipsos kjøper rettighetene til innsiktsplattformen BrandBooster fra Metro Branding.
Metro Branding står bak den nye maskoten til Bertel O. Steen – Målet var å koble merkevaren Bertel O. Steen til troverdighet, kunnskap og kvalitet på mobilitetsrådgivning, sier Cathrine Stensland.
Lanserer nytt innsiktsverktøy for merkevarebygging Kommersiell leder og strategisk rådgiver Eirik Ekrann i Metro Branding er hjernen bak et nytt og kjapt innsiktsverktøy: BrandBooster.
Metro Branding leverte sitt beste driftsresultat for 2021 Byrået ledet av Cathrine Stensland har flyttet inn i nye lokaler, ansatt ny kommersiell direktør og fortsetter å utvide staben. Fjoråret skriver seg inn som et rekordår for Metro Branding.
Vedum har fått gjennomslag for kutt i statlig PR-bruk – Slik reagerer bransjen De fleste KOM24 har snakket med mener dette ikke vil påvirke dem. Mange mener Vedum ikke skjønner bransjen godt nok.